Sylwetki blogów #4

Poprzedni wpis z tej serii dotyczył bloga o języku angielskim. Tym razem przenosimy się do jednego z krajów skandynawskich. Jeśli jesteście ciekawi tego, na jakie pytania odpowiedziała N. ze Szwecjobloga, czytajcie dalej.

Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Tak jak lubię odkrywać nowe miejsca, tak lubię też wracać z podróży. Zawsze cieszy mnie moment, kiedy mogę pokazać rodzinie i znajomym zdjęcia z wycieczek po Szwecji, podzielić się z nimi doświadczeniami, opowiedzieć o ciekawych ludziach, których poznałam. Pracuję jako lektor języka szwedzkiego i również podczas moich zajęć staram się przekazać jak najwięcej informacji o pięknych miejscach w Szwecji, a także szwedzkich książkach lub filmach wartych polecenia. Pisanie bloga o Szwecji jest dla mnie właściwie czymś podobnym, tyle tylko, że nie ograniczam się ani do kręgu najbliższych mi osób, ani do moich kursantów.

Co inspiruje Cię do pisania?

Szwecja i język szwedzki są dla mnie niezwykle pasjonujące, nieustannie mnie zaskakują i zachwycają. Jeśli nie jestem w Szwecji, to czytam szwedzkie książki, oglądam szwedzkie filmy i śledzę szwedzkie media, to również prawdziwa kopalnia inspiracji. Mnóstwo motywacji do dalszego drążenia i szukania tematów dostarczają mi najczęściej komentarze od czytelników. Myśl, że można kogoś trochę zarazić swoją pasją może dawać tyle energii, że zapomina się o porannej kawie.

O czym piszesz?

Piszę o kraju domków malowanych na czerwono prosto z polskiego bloku z wielkiej płyty. Mój blog to subiektywny wybór wspomnień i zdjęć z podróży po Szwecji, garść szwedzkiej muzyki, książek i filmów wartych polecenia.

Które 3 wpisy z bloga zaproponowałabyś nowemu czytelnikowi na początek?

  1. Jak brzmi szwedzki?
  2. 5 rzeczy o Muminkach, których (być może) jeszcze nie wiecie
  3. Kiszony śledź

Zapraszamy na www.szwecjoblog.pl

2 thoughts on “Sylwetki blogów #4

Skomentuj

