Sylwetki blogów #10

English with Ann

Strasznie szybko ten czas leci. W poprzednim wpisie z serii sylwetkowej mogliście wybrać się do Hiszpanii. Dziś, w 10. podróż udajemy się do Anglii, do Ann, która opowie Wam trochę o sobie i swoim blogu.

Cześć!

Jestem blogerem.

Dość nietypowym, bo nie piszę ani o modzie ani i gotowaniu ale o języku angielskim i kulturze Wielkiej Brytanii. O ciekawostkach związanych z językiem, gramatyce angielskiej i co mi tam przyjdzie do głowy. Ostatnio nawet piszę recenzje książek i magazynów do nauki języka. To dopiero wyzwanie, ale ja wyzwania lubię. Samo pisanie bloga było i jest dla mnie wyzwaniem, które trwa już kilka lat.

Wszystko zaczęło się pod koniec roku 2011 wraz z postanowieniem noworocznym. Tak, to było postanowienie noworoczne. Do tej pory się do tego nie przyznawałam, zupełnie nie wiem dlaczego. Ale to nie jedyny powód. Chciałam mieć swoje miejsce w sieci, podzielić się swoją wiedzą i po prostu coś robić. Blog to moje dziecko i dbam o niego jak tylko mogę. Inspirację do tematów znajduję dosłownie wszędzie, ale najwięcej w Internecie. Czasami podsyłają mi ją moi Czytelnicy a czasami wystarczy hasło i już mam. Czasami, niestety, zajmuje mi sporo czasu zanim znajdę czas, żeby napisać posta.

Tak samo było z nazwą bloga. Ileż to ja się nie nagłowiłam, tylko ja to wiem. Noce i dnie spędzałam nad tą kwestią. Miała być prosta i jasna. Nazwa bloga to propozycja mojego kolegi. Prosta – English with Ann. Dziękuję Piotrkowi.

Nawet nie wiecie jaka to frajda robić coś co się lubi i co sprawia przyjemność. Czasami trzeba posiedzieć po nocach aby stworzyć post ale ta satysfakcja rekompensuje wszystko. Dzięki temu wielu nauczyłam się rzeczy i wielu fantastycznych ludzi poznałam. A w głowie kłębią się plany. Dotyczące nie tylko bloga, ale tajemnicy nie zdradzę. ciii

Zapraszam Was na mojego bloga – www.english-with-ann.blogspot.com

Do zobaczenia u mnie…

Ann

Skomentuj

