Sylwetki blogów #17

Dużo się u nas ostatnio dzieje. Blogowanie pod Jemiołą, Językowa Kartka Świąteczna oraz ranking blogów językowych i kulturowych to najważniejsze akcje ostatniego miesiąca. Ale nie myślcie, że zakończyliśmy prezentację sylwetek naszych blogów. Poprzednio mogliście zapoznać się z odpowiedziami autorki bloga English My Way a dziś zapraszamy na inny blog o języku angielskim- HummingBirdELS. 

hum11

1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Już od kilku lat uczę języka angielskiego. Pewnego pięknego dnia zorientowałam się, że chyba wychodzi mi to całkiem nieźle. Uczniowie chętnie uczestniczyli w lekcjach, koleżanki prosiły mnie o różne rady, a moi pracodawcy byli zawsze zadowoleni z mojej pracy. Ponieważ metodyka nauczania języka angielskiego stała się moją pasją, to postanowiłam podzielić się swoją wiedzą z innymi nauczycielami, którzy szukają inspiracji.

2. Co inspiruje Cię do pisania?

Moje wpisy są najczęściej związane z tym, co aktualnie dzieje się na moich zajęciach. Przez ten czas, kiedy piszę bloga uczyłam różne grupy wiekowe, co można zauważyć właśnie w treści postów z danego okresu. Zawsze staram się dokładnie przeanalizować potrzeby moich uczniów i zaplanować ciekawą lekcję. W czasie zajęć okazuje się, czy pomysł był trafiony. Następnym krokiem jest podzielenie się poradami z moimi Czytelnikami.

3. O czym piszesz?

Moje wpisy dotyczą nauczania języka angielskiego, chociaż nauczyciele innych języków również korzystają z moich pomysłów. Często omawiam całą lekcję, innym razem konkretne zadania, a także sytuacje związane z atmosferą w klasie. Znajduję też miejsce na różnego typu recenzje, własne karty pracy oraz gotowe inspiracje pochodzące z innych źródeł.

Zapraszamy serdecznie na www.hummingbirdels.blogspot.com.

Skomentuj

