Sylwetki blogów #27

Coś ta Italia nie chce nas opuścić, ale niewiele chyba jest krajów tak mocno kojarzących się z letnim słońcem. A tego słońca na blogu „Włoskie love” z pewnością nie brakuje!

Co inspiruje Cię do pisania?

To co czytam, oglądam, o czym rozmawiam, moje własne błędy, moja własna ciekawość (lubię się uczyć kiedy nikt mi tego nie narzuca). I moi czytelnicy.

O czym piszesz?

O Włoszech i języku włoskim. Ale staram się, żeby było to miejsce, gdzie czytelnik może znaleźć prawdziwe ciekawostki, słówka, których nie uczą na lekcjach albo gramatykę wyłożoną trochę inaczej. Staram się tworzyć treści, które sama chciałabym znaleźć kilka lat temu, kiedy uczyłam się włoskiego i niewiele wiedziałam jeszcze o kulturze Włoch.

Które 3 wpisy z bloga zaproponowałabyś nowemu czytelnikowi na początek?

Żeby zrozumieć lepiej „o co mi chodziło”, polecam na początek te trzy artykuły:

Serdecznie zapraszamy na: www.wloskielove.pl

Skomentuj

