Sylwetki blogów #30

Dzisiaj prezentujemy Wam ostatni wpis z serii, w której nasi blogerzy dzielili się z Wami o czym piszą, co ich do tego inspiruje i dlaczego warto czytać ich blogi. Koniecznie przeczytajcie wpis dlaczego autorka „Studia, parla, ama” tak bardzo pokochała Włochy.

Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Wpadłam na pomysł założenia własnego bloga w bardzo intensywnym zawodowo momencie. Miałam mnóstwo pracy na uczelni i w szkole językowej. Ciągle coś tworzyłam (prezentacje, materiały, dwujęzyczne czasopismo) i musiałam się dostosowywać do reguł i tematów narzuconych z góry. Strasznie chciałam mieć coś własnego, gdzie mogłabym pisać, co chcę i jak chcę. Blog to było świetne wyjście, choć nie spodziewałam się, że to tak pracochłonne zajęcie 🙂

Co inspiruje Cię do pisania?

Zainspirować mnie może wszystko, co ma związek z Włochami. Miejsce, które odwiedzam, potrawa, którą jem albo coś, co mówią mi Włosi lub co przeczytam w gazecie. Najlepsze pomysły przychodzą mi do głowy w nocy 😉

O czym piszesz?

Większość artykułów wpisuje się w jedną z czterech kategorii: kuchnia, miejsca, kultura, język. Bywają też artykuły o innej tematyce… choć na szczęście pod kategorię „kultura” można podpasować prawie wszystko! Unikam tematów „lajfstajlowych”, gdyż jest to dla mnie gadanie o niczym. Staram się też zawsze pisać ciekawie i mieć oparcie w źródłach.

Co sprawiło, że zainteresowałaś się danym krajem/językiem?

To trochę tak, jakby zapytać „Dlaczego się zakochałaś?” 😉 Uwielbiam Włochy, to przepiękny kraj o bogatej kulturze i dziwnej historii, a język włoski to moja praca. Po prostu nie wyobrażam sobie życia bez Włoch i włoskiego.

Serdecznie zapraszamy na: www.studiaparlaama.pl

Dziękujemy Wam za zainteresowanie wpisami z tej serii i mamy nadzieję, że zachęciły Was do odwiedzenia stron naszych blogerów. A może zostaliście stałymi czytelnikami niektórych z nich 😉

Zachęcamy Was także do śledzenia naszych wpisów i aktualności w mediach społecznościowych!

Skomentuj

