Bajki stare, ale jare czyli…

W 80 blogów dookoła świata

… kolejna, już 12 edycja, naszej akcji blogerskiej „W 80 blogów dookoła świata”. Dzisiaj pokażemy Wam bogactwo bajek i baśni, które bawią i uczą nie tylko dzieci, ale również dorosłych. I to w wielu krajach.

Tematem łączącym blogi biorące udział w akcji jest bajka. Każdy z nas podszedł do niego z perspektywy swojego bloga oraz kultury i języka, którymi się interesuje, więc na pewno nie będziecie się nudzić.

Serdecznie zapraszamy do lektury! (wpisy podzieliliśmy według kraju, żeby Wam łatwiej było podróżować po bajkowym świecie)

Blogi biorące udział w akcji:

Chiny:

Francja:

Gruzja:

Hiszpania:

Holandia:

Irlandia: 

Kirgistan:

Niemcy:

Norwegia: 

Rosja: 

Stany Zjednoczone:

Szwajcaria:

Turcja:

Wielka Brytania: 

Włochy:

2 uwagi do wpisu “Bajki stare, ale jare czyli…

  1. Ufff, przeczytałam wszystkie bajki! Przyznaję, że najbardziej podobały mi się te najbardziej egzotyczne pokazujące całkowicie różny sposób myślenia od naszego zachodniego!

    Polubione przez 1 osoba

  2. Zostały mi jeszcze tylko Włochy! Fantastyczna podróż po świecie. Dużo się dowiedziałam, dużo powspominałam. Bajki to bardzo wdzięczny temat do pisania i czytania

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.