Czy język obcy jest trudny?

Co prawda nasz cykl „Sylwetki blogów” się już zakończył, ale mamy dla Was kolejną propozycję, która, mam nadzieję, również Wam się spodoba. Co miesiąc będziemy publikować jeden wpis tematyczny na wybrany przez nas temat.

Razem z pozostałymi blogerami doszliśmy do wniosku, że piszemy na tyle różnych tematów, że ciężko czasami wszystko spamiętać, a w dodatku zdążyć to jeszcze przeczytać.

Dlatego postanowiliśmy wybrać nasze najciekawsze wpisy i posegregować je tematycznie, aby łatwiej Wam było dotrzeć do treści, które Was interesują.

Na początek wybraliśmy temat, czy dany język obcy, którego się uczymy jest trudny? Często pytają nas o to nasi czytelnicy lub osoby, które z jakichś przyczyn chcą rozpocząć naukę danego języka, ale brakuje im jeszcze tego jednego argumentu „za”.

I my w naszych tekstach staramy się właśnie ten brakujący argument znaleźć 😉 Przed Wami kilka wpisów dotyczących różnych języków – mam nadzieję, że wśród nich znajdziecie te, których zamierzacie zacząć się uczyć.

Język gruziński

Język hiszpański

Język japoński

Język kirgiski

Język litewski

Język niemiecki

Język norweski

Język rosyjski

Język turecki

Język angielski

 

3 uwagi do wpisu “Czy język obcy jest trudny?

  1. Ponieważ Francja nie była w tym przypadku reprezentowana (jakoś żadna z nas nie pisała na ten właśnie temat), postanowiłam napisać specjalnie o nauce języka francuskiego. A dokładniej o trudnościach, jakie ja sama pokonywałam ucząc się przed laty francuskiego.
    Jako członkini Grupy Blogerów Językowych i Kulturowych pozwalam sobie dodac link do mojego opublikowanego dziś wpisu na ten temat.

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3412836894926934794#allposts/postNum=0

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.